Подпишись на скидки!

На нашем сайте промокодов вы найдете новейшие акции, распродажи, бесплатные купоны в  интернет - магазинах с доставкой в Украину.

Промокоды Garnamama

 Два роки тому на українському ринку з'явився інтернет-магазин дитячого одягу garnamama.com. Компанія реалізує продукцію понад 100 українських виробників, які представляють 32 000 SKU одягу для дітей від 0 до 14 років. Щомісяця сайт garnamama відвідує пона Для этого магазина действует возможность делать покупки и при этом получить часть денег обратно (кэшбэк) в размере от с каждого заказа.

Смотреть все скидки в категории Товары для детей.

Действующие скидки, распродажи и промокоды Garnamama UA за Июль 2020

Покупки в Garnamama выгоднее с кэшбэком:

  • 3.2% За оплаченный заказ
  • 1.6% За оплаченный заказ с использованием промокода

Марина Заславець, співзасновник компанії, розповіла про розвиток і плани garnamama

— Що собою являє garnamama.com на сьогодні? Як давно ви вже на ринку?

— Нашій компанії вже два роки. Замислювалася garnamama.com як інтернет-магазин з продажу дитячого одягу українських виробників, і поки концепцію не міняли. Два роки тому все українське було модним трендом, і досі цей тренд актуальний, і ми раді, що вибрали правильну концепцію. Зараз у нашому портфелі понад 150 українських компаній-виробників, які представляють 32 000 SKU одягу для дітей у віці від 0 до 14 років з явним акцентом на категорію до 7 років.

- З чого ви стартували? Як вам повірили фабрики?

- На старті ми познайомилися з українськими фабриками, яких виявилася величезна кількість. Ми вибрали з них, на наш погляд, кращі, які виробляють якісний дитячий одяг. Але постійно підтримуємо стосунки з усіма виробниками, оскільки наша мета — надати максимальний асортимент, щоб мама могла купити одяг на будь-який сезон і на будь-який вік. Що стосується довіри, то у нас вже був досвід в бізнесі, досвід ведення переговорів, і ми вміли домагатися своїх цілей, що нам дуже допомогло. До того ж фабрики вельми відкриті для співпраці.

— У чому особливість вашої бізнес-моделі?

— Це наш сервіс, який дає перевагу над усіма іншими гравцями. Наша головна особливість — ніякого дропшиппинга. Це принципова умова, тому що ми не виконаємо той сервіс, який обіцяємо своїм клієнтам. А ми обіцяємо доставку протягом наступного бізнес-дня. Ми використовуємо фулфилмент-центр «Нової Пошти», який виконує повний комплекс операційно-складської обробки товарів. Відповідно, весь товар знаходиться на нашому складі, і ми гарантуємо миттєве онлайн-резервування.

Ми самостійно створюємо контент. Наша фотостудія здатна виробляти на добу до 2000 фотографій. Таким чином, отримуючи товар на склад, створюємо свій контент і робимо якісну вітрину. Для споживача це означає 100%-ве відповідність фотографій і опису.

Хотілося б відзначити, що у покупця є 365 днів на безкоштовне повернення товару. Навіщо ми це робимо? Ми хочемо прибрати страх перед покупкою в Інтернеті і створити комфортні умови для примірки одягу вдома. Ми не хочемо квапити маму і даємо можливість примірки, коли хоче дитина, а не тоді, коли мамі це потрібно. Чому ми не можемо прийняти назад речі, якщо вони полежали місяць, а дитина, наприклад, вже за цей час підріс? Насправді повернень небагато, близько 10%.

- Як побудована робота з розрахунків з постачальниками?

- У перший час мова йшла про покупку товару, і ми викуповували колекції. Зараз garnamama.com вже представляє інтерес для багатьох виробників, наша частка у них вже значна, і більшість товару ми отримуємо з відстрочкою платежу. Деякі компанії працюють з нами під реалізацію. Але принципова умова — наш склад.

— Чому ви зробили свій вибір на користь онлайн-ринку дитячого одягу? Які особливості ринку можете виділити?

— Чому ми зробили такий вибір? Ну, по-перше — зрозумілий продукт. Він нам близький з точки зору споживача, і ми розуміємо, про що йде мова. По-друге, ринок величезний — близько 7 млн дітей у віці від 0 до 7 років. По-третє, дуже лояльний кінцевий споживач — жіноча аудиторія, з якою приємно працювати. І тут можна відзначити, що ми розуміємо, як працювати з нашою аудиторією. Наприклад, ми знайомимося з мамами і дітками вже в пологовому будинку. І таким чином покриваємо вже 50% всіх діток, які народжуються в Україні. Головне наше завдання-надихнути матусю на першу покупку. 70% клієнтів, які вчинили першу покупку у нас, а значить, змогли оцінити якість одягу і рівень сервісу, стають лояльними постійними клієнтами.

— Ця статистика допомагає вам формувати оптимальний асортимент?

— Ми розуміли, що основний сегмент — це діти від 0 до 7. Тому робимо акцент в першу чергу в цьому сегменті. Тому що діти швидко ростуть, і мамам потрібно більше різноманітності і більше асортименту. Хоча на сьогодні ми вже працюємо з аудиторією до 14 років, але знову-таки, підтверджуються наші прогнози, що до 7 років ринок більше — 70% наших продажів припадає саме на цю категорію.

— Чи є можливість для зростання у вашому сегменті?

- Ми з'явилися з нуля і ростемо, органічно забираючи частку в інших гравців ринку. У нас не було гучних рекламних кампаній, і основний двигун — це матері, які отримують якісний сервіс, задоволення від покупки і діляться своїми емоціями і добре нас рекламують. Ми не витрачаємо кошти на рекламу, і при цьому простежується геометрична прогресія зростання.

- Які інвестиції потрібні були для старту?

— Щоб відразу виглядати так гідно, потрібні були хороші інвестиції. Для старту — це сотні тисяч доларів, але для того щоб продовжувати стрімкий розвиток, потрібні мільйони доларів. І якщо говорити про Україну, то наша частка вже немаленька. Але нам в першу чергу цікаві інші країни, особливо Європа. Зараз ми робимо проекти спільно з партнерами, які торгують аналогічними товарами в онлайні на ринках Чехії та Польщі. І товар наших виробників вже представлений на їх майданчиках. Зараз продажі в Європі становлять 5% нашого товарообігу, але перед нами стоїть завдання ці проекти перетворити на великий бізнес.

— Під яким брендом продаєте продукцію на європейських ринках?

— Під брендом Garnamama. На поточних ринках використовуємо партнерські майданчики.

— І які перші враження?

— Дуже позитивні. Ми бачимо конкурентоспроможність і затребуваність нашої продукції. На жаль, з України ми не можемо швидко і якісно доставити товар кінцевому Європейському споживачеві. Весь товар знаходиться на складі у партнерів, і вони вже пропонують їх своїм клієнтам. Знову-таки, можу відзначити, що ми цікаві партнерам в онлайні, оскільки надаємо якісний контент, який швидко можемо адаптувати під будь-який ринок.

— Коли ви планували вихід за кордон, як ви формували колекції?

— Парадокс у тому, що коли ми виходили до партнерів, то намагалися підібрати більш європейські моделі, щоб вони збігалися з тим, що представлено на їх ринку. Це стриманий дизайн, пастельні тони, мінімалізм. Але почули зворотну реакцію: у нас таке вже є, ви нам запропонуєте інше. І це звучить розумно. Їм цікаво розбавити свій асортимент більш яскравими фарбами.

— Ваші конкуренти в онлайні або офлайні?

- Головний конкурент в нашій країні-це офлайн. Як показує досвід і практика, новим клієнтам, які приходять до нас з офлайн, важко зробити першу покупку. А раз частка таких клієнтів висока, ми розуміємо, що онлайн-ринок ще на стадії зародження. І офлайн — це наш прямий конкурент на сьогоднішній день. Але інтернет дуже розвивається, особливо це стосується нашого сегмента.

- До вас приходять з офлайну, і ви говорите, що ці клієнти не зовсім досвідчені в онлайні. Як ви будуєте з ними взаємодію?

- З досвіду, більшість покупок відбувається через кошик. Звичайно, є і продажі через операторів, у яких можна отримати консультацію, що стосується товару, залишків, відправки або повернення. Але допомогти продати за описом складно. Найчастіше мами хочуть самостійно робити замовлення. І якщо в перший раз дівчатка їм допомагають, то в другій вони роблять це самостійно. У нас 70% клієнтів здійснюють другу покупку. Це найголовніший показник. Складно продати в перший раз, коли ще мами не знають, хто ми такі. Але 2/3 повертаються, значить, ми все робимо правильно. І першочергові завдання, які стоять перед кол-центром, — зробити все так, щоб клієнт повертався.

— Ви думаєте про мультиканальности?

— Ми націлені тільки на онлайн. У нашому сегменті офлайн повинен вмирати, і це, як мені здається, загальносвітова тенденція. А досягти успіху можна, тільки якщо зосередитися на чомусь одному: онлайн-продажі в Україні та Європі. Якщо почати багато проектів, то можна і не прийти до намічених цілей.

— Будете переходити в суміжні дитячі категорії?

- Швидше за все, ні. Якщо взяти іграшки, то там ринок менше в обсягах і товар принципово інший, який не підходить під нашу логістику. Це вже інша вага і габарити. Але спокуса величезна, у нас стільки мам на сайті, і хочеться їм ще щось запропонувати. Думаю, це будуть товари і одяг для мам. Але ми звикли робити все якісно, і вийдемо з пропозицією тільки тоді, коли зможемо запропонувати той підхід, який ми пропонуємо в дитячому одязі.

— Чому ви не співпрацюєте з імпортними постачальниками?

— Спочатку це була принципова позиція. Але зараз ми ведемо переговори із зарубіжними постачальниками, тримаючи руку на пульсі запитів від клієнта. Пропонуємо те, що затребуване у наших мам, і якщо побачимо, що їм це цікаво, то, звичайно, будемо пропонувати. Але на сьогоднішній день ми просто впевнені в якості нашого виробника, і поки що не бачимо потреби.

— Відчувається зростання ринку в останні два роки?

— Не можу сказати. Швидше, структура ринку дуже сильно змінюється. Виробників залишається плюс-мінус ту ж кількість. Але змінюються вимоги клієнта до сервісу.

І ті, хто не знаходить правильних рітейлерів та інші канали збуту, змушені йти з ринку. Ті, хто розуміє, що сервіс, орієнтація на клієнта, зміна філософії продажу зараз грають ключову роль, ті починають продавати більше. В цьому плані ми пропонуємо виробникам унікальні умови співпраці і просування їх брендів. Вважаємо, що кожен повинен займатися тим, в чому він Профі.